Як замовити

Після оформлення замовлення в нашому інтернет-магазині Вам прийде sms на номер телефону з сумою і реквізитами для оплати. Замовлення обробляються Пн-Пт з 9 до 18:00 або в найближчий робочий день після державного вихідного.

Способи оплати

  • банківським переказом (передоплата), оплата за рахунком-фактурою через касу будь-якого банку.
  • оплата переказом на картку ПриватБанку в будь-якому відділенні Приватбанку, за допомогою системи Приват24, а також через термінали.

Способи доставки

По Києву:

  • здійснюється кур’єром по Києву від 80 грн. Оплату доставки здійснює одержувач.
  • доставка по при замовленні від 5000 грн – БЕЗКОШТОВНА.

По Україні:

  • доставка компанією «НОВА ПОШТА», вартість доставки згідно тарифів компанії. Оплату доставки здійснює одержувач.
  • доставка по при замовленні від 5000 грн – БЕЗКОШТОВНА.

Обмін та повернення

Шановні клієнти, при отриманні замовлення від кур’єра або експрес поштою, будь ласка, перевірте цілісність упаковки і наявність всіх замовлених товарів. Нагадуємо, що претензії можуть пред’являтися тільки під час передачі замовлення. Косметичні засоби поверненню та обміну не підлягають, згідно Постанови Кабінету Міністрів України від 19.03.94 р № 172 «Про реалізацію окремих положень Закону України «Про захист прав споживачів»

Ви можете повернути товар протягом 3-х днів, якщо:

– товар не входить до Переліку, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України №172 від 19.03.1994;
– отримали товар неналежної якості;
– вміст посилки не відповідає опису вкладення (з порушенням асортименту, кількості, комплектності або упаковки);
– товар не був у вживанні і не має слідів використання;
– товар повністю укомплектований, є його оригінальна упаковка;
– товар саме той, який був проданий нашим магазином.

Якщо ви отримали товар неналежної якості (відкрили упаковку і виявили виробничий брак) – надішліть нам на електронну пошту Sugarelenis@gmail.com з поміткою «Повернення» :

1) фотографію товару, на якій видно брак/дефект
2) фотографію етикетки
3) фотографію упаковки.

Упаковка повинна бути збережена в обов’язковому порядку, в іншому випадку обмін/повернення товару неможливий.

Після цього з вами зв’яжеться наш менеджер для уточнення деталей.